風中淚

Cry - Rihanna

天元地方:

特别喜欢这种类型的音乐

[歌词]

I am not the type to get my heart broken
我不是那种会心碎的人
I am not the type to get upset and cry
我不是那种会沮丧哭泣的人
Cause i leave my heart open
因为我从未将心门打开。
Never hurts me to say goodbye
会说再见从来不会使我伤害
Relationship don’t get deep to me
感情不会深入我的心
Never got the whole in love thing
从不在爱情中全情投入。
And someone can say they love me truely
却有些人说他们对我是真爱。
But at the time
但当时
It did’t mine a thing
这什么都不能说明
My mind is gone
我失去理智
I am spinning round
我不停旋转
and deep inside
而在内心深处
my tears i’ll down
我浸溺与泪水之中
i am loseing grip what’s happening
发生了什么?我在失去控制
I stray from love
我在爱中迷失
this is how i feel
这正是我的感受
……

评论

热度(13)